martes, 12 de junio de 2012

"Panda cub"



The other day in college, a cute chubby boy was dressed as a panda. He told us he did that he lost a bet. He sat at the table where I was with my friends and introduced himself, also told us that he was melting heat. Then the boy got the zipper of the suit and showed his sweaty t-shirt. I blushed a lot. Finally, he shook my hand and said goodbye. 
Too bad he does not like men...



-Nice day bearchubbers ;3-

__________________________________________

El otro día en la universidad, un lindo chico gordito fue disfrazado de panda. Nos dijo que lo hizo por que perdió una apuesta. 
Él se sentó en la mesa donde estaba yo con mis amigos y se presentó, además nos dijo que se estaba derritiendo de calor. Luego el chico se bajó el zipper del traje y enseñó su sudada playera. Yo me sonrojé mucho. 
Por último me dió la mano y se despidió. 
Que mal que no gusta de hombres...



-Buen día bearchubbers ;3-



No hay comentarios:

Publicar un comentario